اولین عملیات مقاومت اسلامی عربستان علیه صهیونیست‌ها-راهبرد معاصر
رایزنی وزرای خارجه ایران و انگلیس با محوریت تجاوز اسرائیل حزب‌الله عراق: آمریکا باید بهای حمله اسرائیل به ایران را بپردازد دست رد ژنرال السیسی به سینه نتانیاهو سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین: به صورت رسمی چیزی درباره گفتگو‌ها دریافت نکرده‌ایم کامالا هریس: ایران به حمله نظامی اسرائیل پاسخ ندهد هشدار غرب به نتانیاهو: اقتصاد کرانه باختری را فلج نکن درخواست سه کشور از شورای امنیت برای تشکیل جلسه فوری درباره تجاوز اسرائیل به ایران ۱۸ شهید و مجروح در بمباران حاره صیدا در جنوب لبنان عراقچی در کمیسیون امنیت ملی: خواهان جنگ نیستیم اما از جنگ فرار نمی‌کنیم ایران: هم‌دستی آمریکا در جنایت رژیم صهیونیستی قطعی است در دیدار نمایندگان ایران و روسیه در وین چه گذشت؟ نامه عراقچی به شورای امنیت و گوترش درباره تجاوز اسرائیل افزایش شمار شهدای لبنان به ۲۶۵۳ شهید وقوع یک حادثه امنیتی سخت علیه صهیونیست‌ها در جنوب لبنان حزب الله خواستار تخلیه فوری ده‌ها شهرک صهیونیست نشین شد

اولین عملیات مقاومت اسلامی عربستان علیه صهیونیست‌ها

گروه موسوم به مقاومت اسلامی در عربستان سعودی اولین عملیات ضدصهیونیستی خود را با پرتاب یک پهپاد به سمت سرزمین‌های اشغالی آغاز کرد.
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۷ - ۰۶ آبان ۱۴۰۳ - 2024 October 27
کد خبر: ۲۶۱۳۱۰

به گزارش راهبرد معاصر. گروه موسوم به مقاومت اسلامی عربستان سعودی با انتشار فیلمی اعلام کرد که اولین عملیات خود ضد رژیم صهیونیستی را انجام داده است.

 

این فیلم لحظه شلیک پهپاد به سمت پرزمین‌های اشغالی را نشان می‌دهد و در گوشه فیلم تصویر کعبه و مسجد النبی نیز قرار داده شده است.

 

پیش از این نیز گروه مقاومت اسلامی بحرین عملیات ضد صهیونیستی خود را با پرتاب یک پهپاد به سمت سرزمین‌های اشغالی اعلام کرده بود./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده